Молитва - это, конечно, хорошо. Она иногда помогает привести мысли в порядок. Но топор есть топор, во что бы ты ни верил. (c) Пратчетт
искала определения для политологии, наткнулась на это.
Я можу заперечити,що існує добро і зло...
Добро і зло не існує. Поняття про добро і зло створюють люди. Так само,як і поняття "гріх". А відрізняти добро від зла може кожен,тільки критерії у кожного інакші. Для прикладу,кожен канадійський суддя,який є достатньо мудрий,відрізняє добро від зла таким чином,що "мужоложство" для нього не гріх і не зло. Це всього навсього - вибір тієї чи іншої людини способу сексуального задоволення,який не суперечить закону. Отже ваше і його поняття "добра і зла" різні. Ви трактуєте "голубизну",як зло,а він - як добро. Бо це - волевиявлення окремої людини,а воно - священне для демократії,якщо не обмежує права іншої людини і не є насильством.
Голубизна не є добром ні злом. Це - психологічний стан,коли людина отримує секс задоволення від спілкуванням із особою тої самої статі. Ще ніхто не доказав нормальність цього психологічного стану,як і не доказав його патологічність. Голобі існували завжди. Від цього нікуди не дінешся. Для когось це - бридко,для когось індиферентно. Але чим більше звертати на них увагу,як на щось особливе,то тим більше вони будуть рпривертати до себе увагу. І називати звязок голубих - шлюбом теж не можна. Їм можна дати юридичні права подружжя і придумати якусь окрему назву. В демократичному суспільстві з ними не поборешся. З вище проведеної дискусії видно,що найдемократичніші ненависники фашизму міняють свої погляди,коли іде мова про голубих
Я можу заперечити,що існує добро і зло...
Добро і зло не існує. Поняття про добро і зло створюють люди. Так само,як і поняття "гріх". А відрізняти добро від зла може кожен,тільки критерії у кожного інакші. Для прикладу,кожен канадійський суддя,який є достатньо мудрий,відрізняє добро від зла таким чином,що "мужоложство" для нього не гріх і не зло. Це всього навсього - вибір тієї чи іншої людини способу сексуального задоволення,який не суперечить закону. Отже ваше і його поняття "добра і зла" різні. Ви трактуєте "голубизну",як зло,а він - як добро. Бо це - волевиявлення окремої людини,а воно - священне для демократії,якщо не обмежує права іншої людини і не є насильством.
Голубизна не є добром ні злом. Це - психологічний стан,коли людина отримує секс задоволення від спілкуванням із особою тої самої статі. Ще ніхто не доказав нормальність цього психологічного стану,як і не доказав його патологічність. Голобі існували завжди. Від цього нікуди не дінешся. Для когось це - бридко,для когось індиферентно. Але чим більше звертати на них увагу,як на щось особливе,то тим більше вони будуть рпривертати до себе увагу. І називати звязок голубих - шлюбом теж не можна. Їм можна дати юридичні права подружжя і придумати якусь окрему назву. В демократичному суспільстві з ними не поборешся. З вище проведеної дискусії видно,що найдемократичніші ненависники фашизму міняють свої погляди,коли іде мова про голубих